Primul produs cu care incepe aceasta campanie este Bautura vegetala bio din orez cu calciu 1L, iar obiectivele declarate ale acestei campanii de re-packaging sunt:
· Semnalizarea mai multor informatii legate de produs direct pe ambalajul acestuia:
Continutul de orez italian (20%),
Bautura vegetala bio,
Bautura vegetala fara gluten,
Bautura vegetala fara zahar adaugat,
Bautura vegetala fara lactoza
Bautura vegetala cu continut scazut de sare,
Produs ideal pentru vegetarieni si vegani,
· O mai buna vizibilitate la raft a produsului,
· Posibilitati crescute legate de merchandising-ul produsului,
· Un look nou, fresh, modern.
Urmatoarele produse care vor intra in aceasta campanie de re-packaging sunt:
- -Bautura vegetala bio din soia
- -Lapte vegetal bio din migdale
- -Bautura vegetala bio Premium din orez.
Tot in aceasta perioada BIOMANIA si ABAFOODS lanseaza pe piata romaneasca un nou produs, Bautura Vegetala bio din ovaz cu calciu 1L, care are urmatoarele caracteristici:
- -Continutul de ovaz italian (16%),
- -Continutul de calciu provine din alga Lithothamnium Calcareum (0,35%),
- -Bautura vegetala bio,
- -Bautura vegetala fara zahar adaugat,
- -Bautura vegetala fara lactoza
- -Bautura vegetala cu continut scazut de sare,
- -Produs ideal pentru vegetarieni si vegani.
Aceasta campanie vine sa confirme inca o data dorinta noastra de a oferi produse de inalta calitate care sa satisfaca cele mai exigente nevoi ale clientilor nostri.